Začínáme první lekcí.
Sestává se z článku z Distance a příspěvku RomanaS.
Zde, pod tímto článkem je to správné místo na dotazy, námitky, připomínky.
Blog společenství Létající hospoda
Začínáme první lekcí.
Sestává se z článku z Distance a příspěvku RomanaS.
Zde, pod tímto článkem je to správné místo na dotazy, námitky, připomínky.
Komentáře
IOI-I-I-I-I-I-I-I-I-I-I-I
Bůh je pro mě to co je přirozené...Bůh jako autor, nikoli Bůh, který je nad tím vším, nadpřirozený. Hmotný svět tak pro mne nepředstavuje nějakou nepřekonatelnou zeď (překážku).
Co dokáže jakýkoli filosof říci o nehmotném světě?
S tím například nemá problém mytologie, která vůbec nerozlišuje jsoucna na hmotná a nehmotná... Až někdo předloží obraz lidské duše mytologicky nebudu mít problém to akceptovat, než když se někdo snaží popřít princip hmotného stvořeného světa, tím, že předkládá existenci na základě schopností jazyka vytvářet zápor hmota/nehmota.
Přece ty nehmotné jsoucna musí být z něčeho složeny a jediné co je k mání je, že jsou složena z nehmoty. To na nic určitého neukazuje. Jestli nejsou nijak určité, tak jak víte, že jsou to jsoucna?
Když jsem dneska dostal nápad jak na divadle režírovat Richarda III, tak jsem rozhodně nenabyl pocitu, že takové věc se v "hlavě" nějak nově zrodila. Prostě tam ty jednotlivé výrazy a obsahy už byly a jenom způsobem jak se staly vědomé se ve výsledku taková věc jeví jako nápad (spojitost-návaznost těch obsahů a výrazů). Výrazy a jejich obsahy jako Richard III, divadelní režie...atd. to všechno obsahuje knihovna mozku. Co by tu duše ještě měla na práci, co by významného v tomto procesu mohla ovlivnit?
Pro přidání komentáře se musíš přihlásit nebo registrovat na signály.cz.